allmänt underbart och sådääär

Underbar dag, som började med min favoritdriver, the death metal man som numera kallas emil, eftersom det är hans namn. vi diskuterade ordet kofta och annat underbart, men i skolan missade jag min debatt. epic fail...

sedan hade vi en föreläsning med en brud från high school musical som pratade om ungdomars rätt och vad vi kan göra och whatnot. och efteråt sa hon att jag skulle vara med i hennes show och grejer!!!!!!!!!! aaaaa!!!:D:D sen var det lunch och datakunskap där vi mest satt ute och delade ut länder åt varandra. varför är inte relevant. men det blev krig om australien, men jajg var neutral. "lika neutral som sverige i andra världskriget, ungefär..." muahahaha.:D

sen åkte jag till syncentralen och där talade vi om kroppsspråk, men hade sedan ett improviserat demon-deeptalk. det var hur skönt som helst och berättade det sen även för mamma. :o sedan åkte jag till sånggrupp där vi sjöng och älskade lars persson, sista lektionen vafan! sedan gick jag och sara iväg och jag blev av med min subway-oskuld! :o jag blev inte förgiftad, utan snarare lite...förälskad.:D vi satt där en jättelång stund och umgicks (<3333) innan vi gick och hade konsert och var bäst, helt enkelt. aquarius och somewhere out there sjöngs. utklassning. det är inte barasom vi säger. men jag kommer sakna sånggruppen. verkligen. <3 nu har pappa visst köpt en cool maskin som spelar en massa musik, bärbart och med bra ljud och allting. älska denna dag helt i allmänhet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0