tjoflax

hai!
angående rubriken: blame it on michelle entirely. hennes uttryck.:D hursomhelst hade jag idag efter hemkomst piknik med sånggruppen vilket var riktigt mysigt. vi spelade allsång på skansen och jag lär typ aldrig träffa kära christina igen.:( shall miss!!

sedan bar det av över gatan (bokstavligen) till en grannes student, en jag seriöst aldrig bytt ett ord med men som, såklart, visste mitt namn. ga. där åt vi mat och givetvis var vera där. vera är om ni undrar överallt alltid. men vi pratade en bra stund och det var bryvärt.:) för övrigt har det två gånger idag hänt att någon sagt "emma!" och faktiskt menat mig! Agnes utanför mc donalds innan idag och nu vera alltså. triumf. xD nu sitter jag och undrar om vi har matte eller är lediga imorgon, och om Hannah tänker höra av sig elelr vara borta i all freaking oändlighet. hursomhelst(sluta säga så, emma carolina rävås), godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0