you might...be a Rävås

Hiiii!
long time no see huh? ja det har ju varit långhelg och är än. i torsdags började den med en riktig telefonpratardag. jag och Hannah stod för pratandet (fin mening också om man läser det på vsd-vis) och gjorde bland annat en fiiin version på anything you can do I can do better, fast omvänt. Hannah fick till och med in potter puppet palls. hur gör hon? hursomhelst...annat bra den dagen var god mat och annat dåligt var att snape vs. snape satt i min hjärna hela dagen. det är om ni vill veta en låt av ministry of magic. wizard rock är fint.<33

i fredags tog vi bilen upp till farmor och det var sjukt trevligt. fin musik och standup och sådär lyssnades på, och väl där umgicks vi med släkt. frida var där och tyckte jag var konstig. det jag sa som tydligen var så konstigt var:
"folk pratar ju med sig själva. om man är döv, går man runt och tecknar åt sig själv då eller?"
själv tyckte jag det var smart...hursomhelst. Vi satte sedan ner urnan i jorden (människor kan inte vara aska...så jävla creepy...) och umgicks lite mer efter det.

på lördagen åkte vi först till stan med pia och sen vidare till farmor för lunch, slaaaappning och mer umgåsande. på kvällen blev det grillning hos pia och magnus där henrik försökte få med mig på sina fester (han är 89:a...jag ksulle vara så välkommen också. jaaa.) och berättade att man kan bli skitfull på apelsinjuice. man spyr. wtf?:s de hade alltså lurat någon till att det var sprit. psyket är allt bra konstigt.:s vi kom även fram till att jag åt ovanligt mycket (!!!) och en massa annat fint. jag älskar dem.:) jag orkari nte riktigt berätta om igår, men här är jag nu. om någon timme blir det beaaach med nattabarn enligt sann tradition. I will miss you!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0