alltså nej jag vet inte?

jag är jättesur och bitchig samtidigt som allt flyter på. pausar en sångcirkel (inte en sångsak, det är olika regler!) med Hannah för att hon ska gå ut med lita. sitter mest här. och är en dålig person. känns det som, iallafall. klockan går, snart lördag yay liksom. eh jag vet inte idag var det så ska det låta som det brukar vara på fredagar. eller brukar och brukar, som jag sa innan idag så kommer det att bruka för det har ju bara gått en gång. då handlade det dock inte om det, men vad det handlade om har jag i sanning förträngat. så...jaaa...nu är hon nog tillbaka fast ne kanske inte? tror ej det. jag har den där fula brittneylåten på hjärnan. tack iris. som dock gillar wt. men jag är sur på henne i alla fall. inte sur utan mer yberförbannad. det går i dörrar där borta i visby. är det månne hannah som återvänder, eller bara marcus eller jenna som flyr från saw som de ser på därborta? ja jag kan då inte svara men jag har inget bättre att göra än att skriva här tills hon återvänder. då ressumar vi vår cirkel, och jag ska skråla någonting. undrar vad det bliver? oj, jag glömde att skriva. jag satt och tänkte på något konstigt. skype låter konstigt när det är tyst, och någon är på toa på andra sidan väggen. det var kanske inte så...spännande och sådär?:D men vad hon segar. eller, nej itne egentligen. men jajaaa. det smakar inte gott i min mun, ifall någon undrade...det...gjorde ingen.:D jag borde verkligen ha pluggat idag! men jag låtade bli som jag brukar. inte kommer att bruka utan brukar. och mitt hår ska vi inte ens tala om eeeuuuuw! jag hatar mitt hår så mycket så jag vet inte vad! jag måste göra något med det. typ...låta det växa, eller raka av det, eller någonting. men jag vet inte vad, och detta är tråkigt! kom tillbaka och rädda mig ur tristessen omedelbart Hannahmänniska! blubb säger jag bara! blubb åt hela mänskligheten! nej nu ger jag upp.

Kommentarer
Postat av: The one in blue

Så..glatt?

2011-03-28 @ 12:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0