and I kind of liked it...

Söndag. Sov till halv tolv och åt lunch till frukost. smördegskorv, var detta, och det var gooottt. sen satte jag mig här, äter godis från igår tjock som jag är och mår väldigt bra. snart ska alla gå, så jag kan sjunga också! :D det gillar vi. emma och jag, alltså. och alla andra personligheter jag besitter. det är ju ett gäng these days liksom.:D jag, emma black, Hannahs texasbror med mera. lovin it. :D nu gick de, så jag ska sätta på musiiik! yaaaay! och alltså ja, klockan är snart två. och det bästa är att det inte gör något. jag har till sist lärt mig hur skönt det är att sova. att det är okay. det tog bara lite längre än för alla andra. och regina behöver lite hjälp. hon skriker åt mig att ta med mig min egen spade. tack men nej tack. jag lyssnar på annika som mest låter som en gammal sextiotalsartist. det är nog meningen eftersom den här låten är ett vinylbonusspår. mysigt är det verkligen. åh, den här värsen är så obetalbart sann!! inte för att ni hör. men åh! so loving. den räddar hela låten, och nu går jag. goddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0