dark side family!

Ja, för vi har kakor! vi bakar av glatta livet over here. nej vänta bakar de ännu mer? nej jag tror inte det. konstigt. förutom det har eftermiddagen varit tråkig, i skolan var det svenska och arl. ellära och debattartiklar. lunch där Liv pratade teckenspråk med oss andra eftersom hon inte hade någon röst. det var hilarious. :D nu är klockan halv tio och jag mår inge vidare men alla andra mår sämre, men det gör ingenting. det känns bara skönt faktiskt så jag mår väl ändå rätt okej förutom att jag iiiiiiiiiinte gillar mig själv euw. men jaja, nu 21:32. international breakdown day på lördag och det känns inte så fint längre. jag antar att den har sitt namn av en anledning liksom. 21:33. yes indeed liksom. eh, jaa. godnatt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0