det ksulle ju alltid vara vi

ja, idag är det torsdag som ni kanske förstår. ingenting spännande händer utm att Linsie skriver som en fucking gudinna och jag känner att vsd, kam och tof stilla dör i mig för att de aldrig någonsin kommer vakna sådär, le va sådär, finnas på riktigt så där. det kan få vara lite. just nu känns det så. jaja, vad har hänt? Hannah har nu klipt av sitt hår. jag dör lite av sorg. hela sitt fantastiska hannahiga hår! och taylor sjunger. och imorgon kommer Onna. nu är det brandon som sjunger. hej grabb. det kommer blöda imbland säger han och det gör det, fast på ett konstigt sätt. det här är seriöst en av mina konstigaste veckor. alla dessa känslor jag går runt och tänker. känner menar jag. prata kan jag inte hleler. sant. jag kan inte prata. med vsd-glasögon alltså. jag ksulle inte vara bra på det. stava kan jag inte heller, och allt känns konstigt bitterljuvt blandat med sjukt smärtsamt jag vetefan! nu glömde jag bort att jag skrev detta, så det betyder nog hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0