du & du & du-per nilsson(läst under tvång)

detta är en störd bok! Den handlar om tre personer. Anon har alltid stövlar, vägrar äta potatis och helt enkelt är sjukt konstig. Sara praoar på dagis verkar det som, är gudomligt snygg och alla är besatta av henne. Nils är besatt av döden och vill sova i kistor och bli begravd och skit. alla dessa flätas samman på coola sätt (jag älskar sånt!) och boken handlar egentligen om hur random allt är. hur lätt det är att binda sig till vem som helst när man inte har någon. det är väldigt fint. dock kooonstiiigt. mystisk boook!

Kommentarer
Postat av: Shass

Sv: Jag tycker också att tystnad kan vara lite sådär småååskrämmande ibland. Särskilt på natten. Sover hellre med radion på, så jag slipper vakna upp till mörker OCH tystnad. Hemska tanke.

Vi kanske skulle börja höra röster du och jag? Så vi slipper ha det tyst? ;)

2011-03-07 @ 23:27:15
URL: http://shass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0