Gästbloggande

Hej Emma och alla dina läsare! Jag skulle vilja prova att gästblogga i din blogg, eftersom jag faktiskt kan. Samtidigt skulle jag vilja tala om vilken fantastisk person du faktiskt är. Alla som har läst den här bloggen måste hålla med mig. Du är karismatisk, sympatisk och alla andra ord som slutar på tisk. Utom möjligen statisk. Du är den konstigaste människa jag någonsin har träffat, och det är en komplimang. För att inte tala om hur snäll du är, rakt igenom. Du tänker så mycket på alla andra, och det mer än du själv tror. Bara det faktum att du aldrig skulle ljuga för någon, att du avskyr att dölja saker, och att du alltid finns till hands när man behöver lite affection. Jag har alltid beundrat dig för allt det här. Jag är kanske inte den lättaste att stå ut med, men du har funnits för mig när ingen annan har gjort det. Du har berövat mig möjligheten att kunna säga "ingen bryr sig om mig." Jag skulle bara vilja tala om för dig, Emma Carolina Rävås...du är awesome! Love /Hannah

Kommentarer
Postat av: Hannah

Namen oj så fint skrivet!!! xD

2011-03-21 @ 14:34:09
URL: http://totheright.blogg.se/
Postat av: vispen

Vilket fint inlägg!

2011-03-21 @ 20:04:57
URL: http://vispen91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0