jag. är. uttråkad!

jämt ohc ständigt! jag behöver ett liv! något att göra, något att tycka om...jag vetefan. men någonting. jag bara sitter här och stirrar ut i luften, och klagar. oj så jag klagar, ni hör ju själva! för ingenting duger. jag kan ju plugga? vad sägs? neeee. liksom jag blir så trött på denna emma som inte har något för sig medans alla hon känner har så fullspäckade liv att de snart går in i väggen (Sara, Agnes, Onna mm). jag blir lite rädd för att det inte kommer gå så bra för mig här i livet. hur ofta träffar jag människor? max en gång i månaden. utanför skolan alltså. det är egentligen ganska äckligt lite. vad beror det på? jag har två kompisar i lund, varav jag bara vågar ta kontakt med den ena. så allt jag gör är att sitta här. och äta kakor. och vilja ha mer kakor. och sitta lite till, och lyssna på ful musik och läsa en massa böcker. jag skulle bara vilja utbringa ett rungande bjebb till allting! nu kommer det...wait for it...bjebb!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0