tank you!

tack så mycket för inlägget Hannah!<33 du är bästest med ä, bara såruvet!

igår var en lång dag känns det som. matte och spanska som gick och sen ensemble där vi valde låtar till konserten och och tre folk från dajm för att fixa min skrivare men ingen lyckas. epic fail. lunchen var hetsig och sen såv vi shakespeare-teater där alla interagerade och sånt, det var helt awesome!:D väntade den i hundra år på taxi, åkte till skrivargruppen och skrev om min diagnos. det rimmar på rävås insåg jag. hahaha.:D jaja, what to say? jo. om ni undrar är jag för närvarande arg, ledsen, sårad och besviken. godnatt.

Kommentarer
Postat av: The one in blue

beeezztt<333

2011-03-23 @ 14:31:50
URL: http://totheright.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0