the unforgiving

yes, indeed. efter fyra år, dagar höll jag på att skriva, är den här. den är suspekt, men bra, wts nya skivthingy.:) så, idag är det fredag. voffeldagen!:D äckliga vofflor bjöd skolan på. det var även ingen matte för vikarien försov sig, idrott där jag var the pro och gemu där jag stundtals var the pro. har flummat med mamma och jag kom på att mina barn ska heta väg, grus och natt bara för att man kan heta stig, sten och dag. detta urartade i en lång och skrattande diskuton. huruvida själva samtalet skrattade, vet jag inte. men jaja. "hejhjort, vad har du gjort idag?", ""yo, guys, my name is gruuus!" och "grabbarna och grus visade vägen" är några smakprov. vi...har kul. jag namngav även mina karaktärer i boken jag jobbar på från a till e, och mamma skapade en karaktär med namnet f som inte fanns. men det skulle ha funnit f. :D och regina är sjukligt mystisk, helt enkelt. och smart. hon konstaterar att vi begraver våra döda, planterar deras ben i marken men de växer inte. hon snacker sen om kanine och ikaros. oh so random! the world is very random. and awesome.>D och nu ska jag väl sluta blogga, jaja hej ikaros kul att du sjunger här i låten. nu ska jag sluta blogge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0