vi behöver inte resa oss innan nyår

Haihai!
torsdagen började med habplan på syncentralen där vi talade om saker och ting. eh, ja. sen spanska där jag fuckade up allting, lunch som väl åts, matte som var lika fail som spanskan och kör där vi sjöng vårsånger med öppet fönster. sång där jag väl typ sjöng och ångestgitarr. kom hem, har pluggat (!!!) och handlat med far idag. jag bry dag litee fast inte. och jag hade min skinnjackis idag så det är väl vår. men. ingen brydde den. :( *gnälla*

in other news så hittade mamma min chokladkalender idag. jag hade ätit sju bitar. den choklad som återstår är nu gammal. men! jag äter. alltid. nej, nu sjunger jag här, så hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0