yaaaayyy!

Igår var jag på säkert!:D jag var där! det var även lilla, härliga natta ("det är ett skumt instrument. det plonkar!") vi väntade väldigt mycket, åt verters original och skrattade åt den galne förbandsgrabben. och senk om annika. jag dog lite. vilket var konsertens moment? att skrika "de jävlarna ska skjutas"? Att sjunga med Natta i ditt kvarter, den enda hon kan något ord i? influensa? är du fortfarande arg? varje ord människan sa? jag vet inte. jag gör verkligen inte det. sen pratade jag med Hannah och hade det bra, vi började en ny saga (harry potter-fanfiction. inte okej) och sen sov jag som en stock. älskar att jag har börjat lära mig sova. äsch, nu är klockan två, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0