ah right, a blog...oh...

hejhej!
jaaa...ny vecka alltså. i måndags var dagen väl inte så bra. breakdown i skolan (dock inte från moi), oro för besked som inte kom och en massa annat hemskt. dock fin dag rent vädermessigt, jag blev bråkad om av linus och liv (xD<33) och skrivargruppen var väl fin ocskå ja. jag skrev om pizza. hell yeah.:D

tisdag...igår...muuu. nationellt prov i engelska och sen umgåsande med folk ute innan arl när michelle läste vårt häfte för mig på olika störda dialekter och sen spanska. efter det var det körkonsert hela dagen och det var...heeeeeeemskt. men vi var fan bäst. ronjalåten is da shit!:D

så idag...svenska, boring. hälsosamtal och engelska och lucnh och umgåsande och datakunskap. vädret är fint, lukas är borta (:() och jag börjar tappa gräppet om verkligheten. godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0