and the weeks fly by, and the years roll on

men hej där!
här är jag, minsann och da. rimmar gör det också ja.:d oj, det rimmade igen! hursomhelst...vi börjar med att i fredags sjöng vi in våren, pratade om katter som hette lisbeth och annat kul. sen åkte jag ett jättemysigt långsamt tåg till stockholm för en valborgshelg med älskling. <33 där har vi sett fucking åmål och försökt se andra filmer, tittat lite på tv, försökt sjunga seriöst och haft det helt fucking underbart. Jag vet inte hur jag ska beskriva det ens. å jag låter bli. :)

idag blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. kom till skolan och linus upplyste mig om att vi skulle kasta oss till malmö. det var dags att möta lena trapets. vilket han också sa i reseptionen. han är ju som han är han.:D men vi gick på en visning på tidningen för femmor (vi kom fram till att vi inte var smartare än femteklassare:D) och intervjuade. tror det kommer gå bra.:) nej mina ord räcker aldrig till känner jag, så nu får det vara. min mun värker av törst. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0