citat av 3 olika slag

läskiga citat:
1) jag och linus pratar om gemulåten. min handlar om iris, min "syster" as yall know.
jag: du vet inte ens vad den handlar om.
linus: vet jag visst.
jag: aha, så säg då det, utan att ha hört den.
linus: den handlar om din syster och hennes problem!
jag: ...
(note: lämnade just in den! proud!)

2) igår på skrivningen.
niklas: pratar om katraktärer och hur svårt det är.
jag: nejmen, folk i huvudet ju!
anja: whaaaat?
jag: men vadå? det är underbart.
niklas: lite som psykiska släktingar...
jag: du anar bara inte hur rätt du har.
niklas: eh. nej.

emma & hennes syster:
1) vi testar sara på talesett.
någon: gråt inte över...
sara(triumferande): spullen milk!

2) jag och sara pratar.
jag: på nåt vänster i alla kopiösa kubikdecimeter.
sara: ...?
jag: ...?

lastly, aron! vi älskar honom...

1) vi skriver prov.
aron: så ska man skriva ner svaren?

2) efter sagda prov.
aron: jag ska till tandläkaren, så jag måste meddela reseptionen att jag inte är på matten.
jag eller någon: men vi haar ingen matte.
aron: nej jag vet...men ändå!

3) aron ska googla abort (aport skrev jag först o.o)
aron: det finns inga resultat på abortation!
någon: det heter abort:
aron: det borde heta abortation, det är mycket roligare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0