fredagen den trettonde säger du? i 26 minuter till säger jag!

jamen hej ni, här sitter jag. Marina sjunger jsukt sanna saker och sara spelar chasing cars på gitarr. hon är mycket bättre än mig. så himla sämst. typ...som min dag. fast nu mår jag bra, bara för att jag är så himla straaangeeee. Hursomhelst...igår var det simma- och orientera-dag med tatiana. det gick väldigt bra och hon hade gjort en sjukt snygg svellpapperskarta! stollt som en mamma? jag? nej hur kan ni tro det?.D inte för att någon trodde detta innan jag sa det. hursomhelst det jag gjorde sen hela dagen och även idag var att läsa en helt brilliant fanfic som verkligen gjorde intryck på mig. helt jävla hjärtskärande och fick mig flera gånger att börja prata med mig själv. det gör i och för sig ofta fanfics. misstolka icke. särskilt som titeln var "please come for me". det fattade jag inte först, så jag misstolkade ganska grovt. men bra, det var den! älska bra fanfics!:D talade även med linnsies flickvän på msn, på svenska, vadå läskigt?:D och idag, ja jag har haft matte och föreläsning och gemu och försökt låtsas att jag behövs på nåt sätt men det gör jag inte. och sen kom jag hem, läste en massa mer, pratade med Hannah och typ...gjorde ingenting vettigt. har nu iallafall slutligen fått cola. så allt kan väl ordna sig. men alltså, det luktar vanilj här...? typ vaniljsås? det åt jag här inne i måndags i och för sig (med paj) men det kan ju inte sitta i än tycker man. det kanske är utanför. exciting. jaså nu är det not ready to make nice hon spelar. jag vill också kunna spela. typ ha ork att lära mig nåtongting sånt, bli lite av någon annan. jag vet uttjatat med lev med det lev med mig. det gör väl ingen för övrigt. det är ingen som läser denna blogg längre. nu ska jag sjunga annika. det är allt jag sjunger these days. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0