the moon´s a hars mistress, she´s ard to call your own

sooo...efter hålan hade jag sång där låten i rubriken sjöngs mycket exemplariskt om jag får säga det själv och sen gitarr där vi inte gjorde så mycket faktiskt. sen har jag mest varit hemma och läst och pluggat för lite och inte lämnat in min idrottsuppsats än. så sämst jag är. varför jag började detta inlägget vet jag inte egentligen. mest för att jag tyckte att det skulle finnas något att säga. men det fanns det inte, och det stöööraaaar mig. en annan sak som stör mig är att alla fanfictions måste göra ont, eller vara tråkiga! nästan alla iallafall! och att alla marauders-fanfics är så stört steriotypa så att man typ går av på mitten när alla vet att det egentligen var som i vsd. där de i och för sig är rätt steriotypa men det är för att jag inte gillar dem. alls. huuursooomheeeeelst så tänkte jag nu gå och ta reda på var i hela vetet Hannah tror att hon håller hus egentligen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0