why is it always the nice days?

rubriken är vad jag sa när jag kom ut imorse till en massa koltrastar och fina saker. sen åkte jag och hade nationella i matte a och konstigt nog gick det hur sjukt bra som helst. jag måste helt enkelt ha missat något, för jag lyckades med alla uppgifter!:o sen lunch jag inte hann äta och datakunskap där vi äntligen fick se filmen elin, linus och signe har gjort. vi fick se vår lille linus skrika "jävla hora!" vilket i sanning var något nytt! efter lite umgåsande åkte jag hem och jag fick min brittiske driver! hell yeah!:D kom hem och kompenserar lunchen med en drickyoghurt och sådär. borde pluuuuuggaaaa. jag känner verkligen inte för det, fast det är lätt. well...tack så mycket Gud eller någon för att du verkligen försökte med den här dagen. säg bara att det inte var på riktigt så blir jag glad sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0