åhmen bra jobbat Emma, duktigt verkligen

hej!
ja igår blev lite...jobbig. Jag kommer hålla lite privat, av respekt till andra människor (jag hatar det också), men vi kan sammanfatta lite. Jag började gråta i skolan och skrämde förmodligen livet ur stackars Linus. xD jag hade också väldigt okaotiskt körrep och fick bekräftat hur jag och en viss person tydligen såg ut som "some kind of married couple"...vilket bara ökade på dagens kaos. wiho.:/

nejmen om så mycket som 6 minuter (vänta oj jag har bråttom) ska jag åka till skolan där jag ska vara hur länge som helst. öppet hus och shit yah know. men jaja ska väl gå då, vill bara säga (ännu) ett happy birthday till lilla agnes! Agnes, heter det. stora bokstäver ftw (som jag typ precis fattade vad det står för, jag är inte alls helt lost)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0