emma älskar sina tidsplaner

hejhej!
ja, mina tidsplaner är så fina att det inte ens är kul. igår hade hon en som innefattade bloggning. den failade som ni ser, så hon får ta igen det med besked idag. Då är väl det mest logiska att prata om igår, antar jag. den dagen började med ensemble där jag fick tilldelat mig stämmor och dessutom, hold on, tog ut en själv! problemet med det är att jag failar mycket lättare så. men aja. sen hade vi svenska och engelska under vilka jag flummade med Linus för jag kunde inte och han ville inte arbeta. vi gick igenom landskap och alfabet och annat lågstadieaktigt och Linus var smart som vanligt...
Linus: västerbåtten, är det inte det som ligger väster om norrbåtten?
jag: jag har aldrig ens sagt västerbåtten, jag sa västergötland...
linus: jahaa. är det inte det som ligger väster om östergötland?

linus: jag kan visst alfabetet. a b c...(fortsätter)...p q r s x...

sen var det ganska trevlig lunch och sen håltimme bedriven med att vandra och fika med tatiana innan jag fick min dator tillbakaaa!:D så efter spanskan kom jag hem och man skulle ju kunna tro att jag då återbekantade mig med honom. men neeej! jag umgicks med mor, lyssnade på melissa inför konseeerten, lagade mat och försökte skypa med vera men det gick inte så bra. xD mitt skype har seriösa issues. ble. jag började också lägga upp dikter igen igår! I know right!:D det ska jag göra nu, tänka sig. men ja idag är det torsdag, värsta dagen eller ska vi säga läskigaste dagen kanske, det känns rättare. usch. men jaja vi får se om jag kommer ut levande! (tveksamt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0