for those who still can recall the desperate colors of fall

jag var alltså först hos Anna på syncentralen och gick omkring, typ. öva kroppsmedvetenhet, hette det visst. hon blev dessutom väldigt imponerad över min ekolokalisation, något jag knappt ens visste att jag hade. xD jag har också varit på skrivargrupp och skrivit om mig själv som djur eller den djuriska sidan av mig eller vad man ska säga. det var mycket awesome och sen åt vi max (jag fick äntligen milkshake!) och jag pratade lite med älskling och pluggade. jag är för övrigt jättesupermegatrött. detta ville ingen veta. men det är jag. det är liksom jättejobbigt att skriva detta inlägget och jag skriver heeeelt fel bokstäver hela tiden. liksom helt irelevanta bokstäver. random flicka är vad emma är. och det är tisdag imorgon. jag vill gömma mig lite för det. när jag skrev det till onna svarade hon "är det så läskigt att frukosttalka med mig?" söta lilla onnabarn. sara sjunger opera där ute för allt vad hon har. inget ovanligt. och jag borde sova nu. veeeeeerkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0