I don´t feel like loving you no more

jag är så sjukt trött så det känns som om någon har givit mig sömnpiller eller något lika hemskt. och jag har enorma sociala behov och måste umgås med någon typ snart känner jag. och jag är trött på mig själv, jag är trött på att skriva av mig i bloggen men har man en rubrik som den där måste man väl det. jag är trött på att leta, jag är trött på att du först är överallt och sen bokstavligen ingenstans. jag vill ställa till en scen en enorm jävla konfrontation av hela världen men det skulle inte ändra någonting till det bättre. jag måste sluta emoa mig i bloggen och sova istället. jag behöver en bra dag imorgon. en sjukt bra dag. mitt prov är nästan skrattretande förresten. jag pluggar fö lite. nu måste jag verkligen sova fö jag faller sönder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0