I suck at maths but my life is damn good

Hajhaj!
tänkte nu skriva om min långa och sjukt trevliga måndag, så lägger jag nog upp det på historian (har fottfarande inget fucking internet hemma). Men dagen började med spanska och sen var det inspelning i studion som gällde hela dagen. Vad lär vi oss av detta? Jo, följande: bara för att man intalar sig själv år ut och år in att man kan något, betyder det fan inte att man kan det. Jag pratar givetvis om mina icke-befintliga stämmskills. Ibland var det så falskt att jag faktiskt inte fattar hur det gick. Skrämmande. Men det kanske var rätt någon gång. Kanske…:/

Sen gick jag iväg och träffade Sara. Hon började med att ge mig en överraskning, nemligen en jättestor och nu menar jag jättestor chokladboll som hon hade bakat. Hur söt är inte hon, liksom? <33 vi åt crepes (hur det nu stavas) som var sjukt dyra och svårätna på kaffé cream och vi kom fram till att om jag någonsin ska gå på en date ska jag fan inte äta något sådant. Det såg…dåligt ut. xD

sen lämnade hon mig på skrivargruppen och hugo uttalade sig fint.
h: vem var det?
jag: sara, min ledsagare.
h: jahaaa, som en ledhund fast ingen hund?

annars skrev vi igår om storm och själv skrev jag om stormens öga. Mycket witty tyckte jag. xD mer hände nog inte igår, förutom att jag och mamma fick frispel över mina fula spanskapapper som min kära tatiana har scannat. I am not having this much longer.:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0