ibland är det nice att inte lyssna

hejhej!
idag började vi med ensemble utan lärare, där vi spelade och...skapade nya ideer. Elin och jag spelade dessutom jolene och 24 (hon tog ut jolene på gehör på första försöket, what´s up with that?) och sen so what då Signe joinade. mycket trevligt! sen hade vi tråklektioner och sen lunch som jag spenderade med aron. halo och amy av alla människor. rubriken är såklart sagd av Aron. vem annars liksom. xD

så här sitter jag i arbetsrummet como siempre. älskar att tatiana typ tror att jag pluggar. hon har nog inte kommit på att man kan använda datorer till annat än att plugga än. hon trodde till exempel att jag läste hennes papper i olika ämnen och böcker och allting bara för att det var intressant på min fritid. eh...say what. xD mina naglar är fula, mitt hår är långt hur det nu hände och det verkar som att jag ska spara ut det vilket jag liksom inte vet när jag bestämde. hur kom jag in på det, undrar man? jo det är såhär att jag måste skriva en massa onödigt blaj för att inte skriva det jag egentligen vill skriva. vilke t jag ju egentligen kan skriva. det ska jag göra också, i en enkel fråga: undviker du mig eller är jag bara jäääävligt paranoid?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0