last night before christmas

ja, imorgon är det ju jul!:D december och whatnot. och jag mår mycket bättre nu faktiskt. det kan bero på många saker: jag totalfailade inte spanskan (vad jag vet) och lyckades till och med hitta på ett alldeles eget verb (okay det kanske var lite fail då), att jag har lagat mat (fast då fick jag en mycket random yrselatack), att min plankning fantamig artar sig den här gången tror jag, att ismer inte är så hemskt ändå, att Hannah faktiskt inte hade gått under...men alla vet ju att det berodde på wienerbröd. det löser allt.:D och gott, det var det! och vi har ett kvar! oj vad jag ska äta det imorgooon.:D för att avsluta detta lilla positiva inlägg tänker jag först säga att Onna rular (lyssna inspelning atm) och sen tänkte jag skriva ett fint mammacitat. och just det! det finns en ism som heter plattformism. tyckte bara det var jävligt underhållande. och det var värst vad jag svär! jag är officiellt en sån där borstbindare. det är ju ultimat eftersom blinda bara fick bli sånna förr, och nåt mer. om det var skomakare eller nåt. jaja, mammacitat skulle jag skriva ja.

mamma: är han en sån där...vad heter det...crossdresser?
jag: cosplayare?
hon: jaaa!
(det heter inte cosplayare heller va? jaja, man fattar vad jag menar.)

Kommentarer
Postat av: vera

skönt att du mår bättre, mår inge bra av att läsa när du verkar må så himla dåligt, men det verkar vända snabbt för dig ändå? känslomänniska? lite som jag haha.. dramatiserar och tar ut allt lite för mycket, sen så mår man ganska fort.. bra igen, eller helt okej i alla fall, checka in min blogg. Långt ifrån lika bra som dina texter, och sådär men, ja versi.blogg.se. kram.

2011-12-01 @ 00:06:48
URL: http://versi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0