nu ska jag vara einstein och berätta att det är fredag fastän alla redan visste det...det är fredag!

Jag tänkte just "jag måste göra min körläxa! när den till?" tills jag insåg att den var till idag. smart Emma. vi har liksom kör en gång i veckan. *sucka* men jaja det är väl fredag då antar jag (ja jag sa det igen) och jag ska åka till skolan snart och hoppas på ett ord eller två pretty please. jag skäms väldigt för att tänka så men jag gör det. liksom ett ord kan väl inte vara så satans svårt att få ur sig eller? och jag vet inte om jag borde läsa in något i din tystnad eller om du bara inte har någonting att säga. förmodligen det senare. men jag är ändå rädd. usch. jag borde skärpa mig, samtidigt som alla säger att jag inte får undertrycka det utan ska acceptera det. jag fattar inte riktigt vad det är jag ska göra. alla har så olika tankegångar. folk uppmuntrar mig liksom, jag förstår inte? och jag bara gnäller sönder bloggen, det här är ju kul att läsa. förmodligen inte så jag går nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0