oh if this is life, why does it feel like I´m far away?

Ännu en sån där sak som brukar kallas disponibel dag har nu gått. en sån som man disponerar hemma med att äta, titta på gilmore girls, försöka skriva en låt och sitta vid sin alvadator. men ingemar kommer imorgon! han är klar nu, men nu jobbar ju liksom ingen. xD så imorgon är det skola verkar det och samtidigt som jag verkligen behöver det så är jag jättejättejättenervös för hur det ska gå med allting. fastän jag vet att det inte kommer att sägas något, att allt kommer att ignoreras. jag vill inte det är det konstigt? jag vill att allt ska maka scence jag vill ha allt på bordet och bara stirrasigår i ditt huvud. jag vill framför allt veta vad som försigår i mitt eget. det är nästan svårare att ta reda på. ut det. åmen alva flytta inte runt allting jag vill veta vad som försnälla gumman. måste du vara så obstinat eller vad det het? jobbig, kan man ju säga. det är ju ett lite lättare ord. men alltså åh jag får damp jag typ saknar dig what´s up with that liksom och jag saknar hannah var äääär hon? jag behöver henne allt var mycket bättre när hon var här! då fanns inte du, inte liksom alls, men nu finns du lite överdrivet mycket. som jag sa till mig själv innan (monologer i sin ensamhet istheshit) "måste du finnas lite mer än alla andra bara för att jävlas?". det känns lite så och nu känner jag att jag börjar bli för privat men jag vet inte om jag bryr mig, hm, bryr jag mig? bra fråga faktist. jag får fundera på det lite och så länge ska jag gå. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0