så jag säger att jag inte har förändrats men det har jag visst...

så...tisdag morgon. newsflash, typ. lika mycket newsflash att jag är lite i panik. no kidding. brukar ju vara det. det är liksom mitt naturliga tillstånd och därför inget större problem. wait what? det är visst ett stort problem. men jag kan prata om någonting annat...jag kan prata om att jag idag provade att prata som tara gilesbie. det borde man göra en hel dag. undrar om någon jag känner ens skulle fatta mina referenser. folk är skrämmande oupplärda! eller också är jag en nerd. jag har nog blivit det det här året, tror jag. och jag kopplade just en låt. det får jag inte göra, så ni borde slå på mig nu. och just därför ska jag fly lite. xD

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka uttryck i denna text Agnes och Emmsi har in common:

1 NEWSFLASH (jag började säga det efter att ha spelat the Movies hos Tora...)

2 No kidding (tror jag jag har fått från dig)

3 wait what? (samma här...)

4 Nerd (goes without saying)

5 ni borde slå på mig nu (och liknande fraser, har jag antagligen även dem tagit från dig - cuz I'm such a copycat)

... hmm resoultion: Agnes is a copycaaat~ nyah~ :3

2011-11-15 @ 08:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0