det-ska-bli-bra

jag älskar alla människor omkring mig. jag älskar deras sätt att ta hand om mig på heeelt olika sätt. Hannah som säger att jag inte behöver vara stark och att jag gör henne lycklig no matter what. Onna som säger "du vill visst gå till skolan" och är så härligt positiv. Vera som säger heeeelt fel saker på helt rätt tidpunkt så man bara inte kan låta bli att må bra. Linnsie som inte blir sur fast jag bara kontaktar henne när jag behöver hjälp och inte kan sluta säga "gosh". Agnes som rabblar vetenskap och säger åt mig att äta för att annars äter inte hon och då dör hon. Mamma som frågar hur det är och bara bryr sig utan att vara taskig eller tjatig. Pappa som erbjuder att göra fattiga riddare till mig bara för att jag ska få något i mig. Ledsagarsara som ger mig konkreta råd och för en gångs skull har helt rätt inställning (alltså till skillnad från många andra xD). Mormor som inte vet vad som händer men som ser att jag är "down" och försäkrar mig om hur bra jag är. jag har en så ofattbar tur. det är därför jag måste klara mig. äta mer. idag har jag försökt äta frukost (gick väl helt okay), ätit kanske 2/3 av en paj och en macka. inte helt okay. och imorgon är det dagen jag har fasat för sedan i fredags. och det känns ändå bra på nåt sätt. jag är ju lite konstig. och ovanpå allt det här så failar jag med läxorna igen. och med livet i största allmänhet men skit samma jag bryr mig bara lite. okay ganska mycket...

Kommentarer
Postat av: vispen

Det här inlägget gjorde mig väldigt glad, det är verkligen helt underbart att det finns så många fina människor på jorden som faktiskt bryr sig om sina nära och kära :)

Kram

2011-10-11 @ 17:02:32
URL: http://vispen91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0