godnatt

idag har jag skrivit en manual till mig själv på skrivargruppen. mina funktioner, deffekter och allt möjligt. det var riktigt trevligt.:D sen dess har jag läst (det går framåt! jag började på kapitel 9 och är nu på 21! yes!) och pratat lite med Hannah som var sjukligt konstig, obsessed, random och mer obsessed. vad hon var obsessed with är en annan historia, en som inte lämpar sig för blogg. och nej. det är inte så att jag har gått och skaffat mig ett privatliv (nej fy skamm, eller vad man säger). det är som alltid för andra random människors skull. aldrig min egen. bara så ni vet.:) nu är klockan hela 21:51 så jag ska väl sova. stooor dag imorgon, ju!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0