harry potter and the hypocrite of awesome

haii!
igår var en mycket trevlig dag, och just när jag skrev det fick jag jättemycket hemska känslor för så random är allting. uuuuch!!!!! men okay, ja justeja, bra dag. preciiis. *hrrrmmm* jo, jag hade först filmkväll på dagen. fast först var det ju fredagskväll, jag älskar mitt dåliga bloggande ja. då var jag på bio och såg "the help". dennavar awesome. det var allt, över till igår igen. filmkväll på dagen alltså, jag och Sara såg PoA. hon var lost.
"där är en varg! nej, just det...det var sirius..."
ja. hon har koll som sagt. sen var jag också och vandrade med Agnes lite överallt. hon köpte fansy naturgodis och vi var allmänt odjupa om djupa saker. det kan man vara med agnes. och nu kommer lite citat som min kära Hannah sa igår när hon var väääldigt trött. (hon kommer inte ihåg detta...alls...)
"det är bra med trafikljus. då vet man när man ska gå över gatan och...när man ska gå över iallafall."
"jag är visst blandras. mellan gotlänning och cooling!"
"lalalalala...jag ska skaffa en tv!"(...?)
"det var fyndigt sa fyndarn och fyndade!"(rolig sak: den här sista glömde jag berätta för henne om, vilket är ganska så awesome.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0