I pray for rain because I´m trying to find God and make him cry

Det är helt patetiskt hur trött jag är! och rädd, just nu, för jag smsade just vera och frågade om vi skulle göra nåt i helgen. jag hatar att känna mig som om jag inte kan göra sånt fast jag skulle bli så glad om någon, vem som helst, skickade ett sånt till mig. det är konstigt det där. men jag känner mig allmänt som en jättedålig människa idag som bara skadar andra, är bitchig och ful och dum. typ. men jag har lämnat in körinspelning och idrottsuppgift nu. yay me. och spanskan kan ha gått helt okay, men jag vet inte. och jag är så trött och imorgon är det fredag och allt känns lite lätt overkligt sådär. som att ingenting egentligen har hänt och jag har hamnat med någon annas ångestrester. jag förstår inte mig på mig själv, men imorgon kanske jag gör det. kanske jag kan komma ihåg varför allt det här rördes upp imorgon. kanske. men man vet ju aldrig. men ja allt rullar på som man säger, och nu ska jag snart gå och lägga mig tänkte jag. det behöver jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0