if I had but one damn wish

Emma Rävås vill inte gå till skolan idag. för att hon inte har gjort sin körläxa? nej. för att hennesengelskläxa är fail? nej. nej, Emma vill inte gå till skolan idag för imorse när hon vaknade var allt normalt och rättvänt och fint. men det tog bara ungefär tio minuter innan hennes händer började skaka. Emma Rävås vill verkligen inte gå till skolan idag men samtidigt vill hon det. Emma är redan på väg ur funktion helt och hållet. det är ingen fin syn. och du, du fina med dina sms och din värme, du förtjänar inte henne hon förtjänar inte dig men du fattaaaaar inte. och det är väl tur det. det här är lite för mycket sagt, men samtidigt inte. för allt är, egentligen, oförändrat. förutom då att Emma Rävås inte vill gå till skolan just idag. imorgon är det dock helg, och då kommer allt vara precis som det ska vara. i function. och det stavas nog med k ja inte c på svenska. tiden går, en timme kvar nu. jag skakar. jag är första person så lev med det. det är varmt, tror jag, och jag ska gå nu. godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0