känslolöshet är inte känslan av att det inte finns någon känsla, för det är ingen känsla, daaa

hai!
så vi började idag med gemu. usch ja. jag kom fram till följande: vissa människor är helt enkelt alldeles för söta för att lagligt gå omkring bland folk. det är helt enkelt inte okay. bläng!:( sen var det idrott där jag blev bästis med en stång, och lunch där jag var...creepy.
grabb vid bordet bredvid(känner honom inte alls): vad är det nu för bil mr weasley har? (listar random märken)
jag ropar: det är en anglia! ...om någon bryr sig...
grabb: taaack!
jag: ja, jag är creepy och lyssnar på er...
grabb: det är väldigt lugnt. jag hade inte kunnat sluta iritera mig på det.
jag: inte jag heller!

sedan hade jag tråkiga lektioner och har sen fikat och tittat på en massa Jesper Rönndal med Sara. sjukt epic.:D nu ska jag väl sitta här, och sen kanske ringa Hannah. we´ll see.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0