mer lördagar åt folket

hejhej!
först och främst, jag håller verkligen med dig Vispen! det här är helt sjukt. känns bra att du förstår!<33

så, uppdatering i fail-utskrift: efter att jag nu till slut skrev ut dikterna igår, upptäcker jag idag följande: texten är i det närmaste fucking oläslig. det kommer nog gå ändå, men jag blir så jävla sur när sånt händer. det är så otroligt irriteeerande!

okay så till bra saker, underbar kväll igår med älskling. jag bokade dessutom biljetter till lovet! omg!:D men det var en mycket bra kväll, och imorse åkte jag och stod på loppis med mormor och hennes kompis. sara köpte mer grejer än vad vi sålde, men jag får pengar sen så det är yayigt! ännu mer yayigt är att jag fick punchpraliner av dem, jag älskaaar punchpraliiiner!:D men det var nog mest det jag ville säga. önska mig lycka till till läsningen ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0