på nåt konstigt sätt så vägs allt ändå upp

vi kan börja med lite positiva saker. nej det var dumt, vi börjar med negativa saker. då kan jag säga att onsdagshåltimmar är sämst och ensamast och fulast ever! och jag kan även säga att vi lyckades få vår lärare att börja gråta idag. och detta var tydligen mitt fel. fast eftersom hon som sa det verkligen inte gillar mig (tror jag) så vetefan. men jag har skickat en fansy ursäkt iallafall.:) så nu positiva sakeeeer! I know right! då kan jag börja med att Natta ringde mig igår! hon har inte glömt bort mig!<33 hon skickade våra inspelningar, fast med fel mail, men ändå. finast.<3 sen är en annan bra sak att per ska laga min gitarr tills imorgon (!!!) och att ensembeln var rolig och intressant och whatnot. och denna dag är helt okaos, för en viss person var inte i skolan idag (tror jag...). så ja, det är med ganska gott humör jag går mot min död närmare bestämt ett styck spanskaprov. wish me luck! I need it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0