you´re vulnerable, you´re vulnerable

onsdag! ifall någon inte visste. den har börjat mycket bra med ensemble där Ida tragglade en massa med oss. ida är seriöst awesomeast ever. men hursomhelst så var det sedan tråkiga lektioner, och jag lärde mig att det kan finnas blå korn i maten. Han har inte alla hemma, den där Linus. eller så äre mattanterna. I dunno. men sen åkte jag hem (I know!) och satt mest här och stirrade, läste och allt vad det heter. men! jag ska läsa dikter i stadsparken! omg!:D i tio minuter, no less. förstår inte hur det här ska gå till. men det är bara till och välja då. :/ men för att avsluta, varför skriver folk sjukt random saker i ett inlägg som skrevs i maj eller någonting? jag förstår inte?:s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0