you think that if you want it, the world will come to you

den här dagen är bara inte helt okay. snarare är det en jävla skitdag. ensembeln var fin i och för sig och sen tomma lektioner, ful äcklig håla och spanska. två fula redovisningar. mest av allt lättare panik och oroskänslor. och ilska. för som jag sa i förra inlägget har folk väldigt stora issues. eller. ett folk. en människa. varför är jag anonym? personen förtjänar inte det. varför har jag samvete till det? det är konstigt. en annan sak som är konstig är att min mobil känner på sig att jag är i ett melissamood. det har typ kommit fem sånna på 30 låtar. jag har 1014 låtar. förstår inte hur det går till. men tack lill-ingemar. vad skulle jag göra utan melissa i melissamoods? ja det har jag väl klarat mig utan i resten av livet, men ändå. och jag borde skriva fucking historia, och jag vet inte varför jag inte gör det för det är verkligen ett ämne jag brinner för för en gångs skull. konstigt. och om man nu skulle ta och sluta blogga så vore nog alla ganska glada.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0