and he reveals a wish to see himself in ink

allmänt mysig dag som började med frukosttalking med Onna. Hon klagade över i-landsproblem # 1 (och ja, jag jämför med viktors...han höll med), Ronnie sjöng julsånger och lät som när Crister Henriksson spelar aunt marge (vilket både jag och onna hörde, för vi är lite udda). Sen var jag i skolan, och där hände helt ärligt inte vidare mycket. det var rätt tråkigt faktiskt. så vi hoppar det...nej just det, sången var faktiskt kul. jag lät som en hejaklack och senare som en anka (som ombedd av läraren) och sjöng violet hill och chasing pavements. jag har även upptäckt att jag hostar så fort jag sjunger dåligt, så det är lätt att testa hur bra det går.:D

väl hemma drack jag varm choklad (alla blev smått förvånade xD), umgicks med familjen, läste, åt plättar och försökte slutligen gå vidare på mitt nuvarande lilla låtprojekt. det går sådär; har en känsla, men det blir allmänt tråkigt.:( jag vill ha en co-writer. vill ha! jaja, om man ksulle ta och förbereda sig inför engelskan imorgon, eller spanskan, eller låta bli...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0