and I am sorry that you happened to me

Man kan ju tro att igår var en väldigt tråkig dag, eftersom jag inte bloggade (den här söndagen heller). Men jag hade det ganska trevligt, faktiskt. Rensade ut ur och sorterade i garderoben, bakade och åt chokladbollar, skrev klart en låt och dessutom lossnade det med bokens handling! yes!:D det blir nog till att skriva snart, tror jag. minsann och da. har bestämt mig för att det är lika bra att skriva. förut har jag alltid kvävt alla ideer det första jag gör, eftersom jag "kommer tröttna". men tänk, att igår kom jag på en sån där genial sak jag brukar komma på lite då och då. Att om jag tröttnat, är det bara inte tillräckligt bra. för jag slutade inte på vsd/kam/tof; för att jag brann för det. för man ska göra det, och om man inte gör det kan man ju sluta skriva eller hur? sålänge man skriver tränar man ju iallafall, och mår mycket bättre tror jag också att man gör.:) så, idag hade jag bara en lektion. som var inställd. loving it.:D så jag har inte gjort så mycket, mest ordnat upp på datorn och sådär. jag älskar att ordna upp på datorn. xD och, gå ska jag nu också göra.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0