are the benches comfy in the flames of hell?

igår var det alltså skrivargrupp som gälde, om ni ännu inte vet såhär evet tre och ett halvt år, och där skrev jag en dikt om vad alla sa. det började med att hugo sa "walkman" och jag skrev "en vandrande man". då förstår ni nog hur jag höll på sen.;) och nej! jag kommer ha ont i halsen imorgon. jag får ont när jag gäspar. jag kommer följa grupptryckeeet! bläääeee. men hursomhelst, så hände det en annan lite hemsk sak på gruppen: en viss demon syntes! I know right. då är det ju lite spännande...vad är det för någon jag försöker dölja med henne? det är ju inte satan, det var nemligen hugo som lockade fram henne. hur hänger det ihop? kom igen och berätta! jag är förvirrad. annars igår var det mest idol som gälde, och att skratta åt den ryska grabben och att sen prata med Hannah vilket liksom inte blev som jag hade tänkt mig. för att uttrycka det fint, vilket man ibland ska göra eller nåt.

slutligen, agnes: jo mitt liv är fint när jag inte är just i skolan. där är det ett mög-liv. tycker iallafall jag.:(

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur kan du tycka att ditt skol-liv är mög? du konstiga unge...

2011-09-06 @ 15:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0