because we are fucking awesome

Yeah. we so are.:D lunchkonsert avklarad och alla är så jävla braaa. jag skrattar hysteriskt av lycka varje gång metalensemblen spelar, calle är ett geni (säg någ annat jag inte redan visste) och folk sjöng epic låtar. och jag...klarade mig. faaast viktor failade. men det ska vi inte hänga upp oss på. alls. xD jakob var dessutom ganska hilarious och sa saker som "emma, vilken färg har micken?" och "emma, sjung i den svarta micken!" yeah. yeah...right. märk att det alltså inte var ett skämt. och nu sitter jag här, som en annan anka, i biblioteket och skriver. men sen ska jag fika. det är ett mål jag har. xD fast bara om tatiana återvänder, annars låter jag bli. men jaja, nu var det väl inte mer. hörs kanske ikväll när jag kommer hem helt slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0