blääääeeeee

igår såg jag på idol, som tydligen började lite randomly, och antonio som är saras klasskompis och whatnot kommer att vara med! yay!:) och idag har jag haft spanska, mått förjävligt ("I hate my school, I hate my class consert and everything sucks!"), läst gamla rowlingfanclubsaker för och få tiden att gå och typ svultit ihjäl. när kommer pappa hem och ger mig lunch, tro? liksom klockan är snart halv ett! *gnäll* seriöst jag är sugen på mat. köttbullar och makaroner, är jag sugen på. det är kanske lite konstigt och sådär men...vad gott det vore. eller bara freaking mat! mmmmmaaaaattttt. och jag vill inte till skolan imorgon för allt vad jag har och vill och jag vill inte och jag vill inte jag vill inte! fin mening. men ble.

Kommentarer
Postat av: Anonym

själv vill man gå till skolan, men kan inte, fast ne i skolan blire svårt, fast jo, fast ne, fast äsch... aja... och tycker ditt liv verkar fint and stuff, även om du borde vattna bilbos blommor lite oftare... skulle iaf hellre ha dit liv än mitt just nu ^^"

2011-09-05 @ 21:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0