det här är emma som har genomlevt ännu en torsdag

ja minsann, det har jag. det troddes inte.;) denna dag har bestått av wasted idrott, ganska wasted gemu, sjukt wasted svenska och historia vilken jag på egen hand wasteade.:D här hemma har jag ätit (jag älskar att äta och idag har jag varit sugen på hur mycket som helst!), umgåtts lite med sarabarn, pratat med Hannahmänniska och uppfunnit ett nytt användbart ord (klonka) och läst en hel del. och jag har lust att gå och ta mig lite kakor i skafferiet. men tänk det har jag redan gjort idag så det kan jag inte göra! äsch då. vad ska jag nu hitta på? jag ska läsa klart en bok, och sen inte göra mycket antar jag. godnatt good folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0