eller också var det jag...

nu har jag varit och återsett certec och kirre. jag skulle testa lite nya fantomgrejer, men allt...gick sönder hela tiden. jag var så himla duktig och gav allting dåliga vibbar. kirre tror att det var tekniken det var fel på, men detta tror jag knappast. det är alltid jag.;) efter det har jag ätit med far och kollat lite på youtube. ellie goulding har gjort många coola covers märkte jag. jolene, heartbeats, only girl in the world (:o) och be mine (med erik hassle :o). jag älskar henne. och slutligen: är detta random-sms-till-emma-dagen på något sätt? vad menade du med ditt random sms om the real group, agnes?:s

Kommentarer
Postat av: Anonym

att dem är awesome

2011-09-07 @ 21:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0