from the sanctuary of my bed

ligger som ni förstår i sängen med diverse onyttigheter och har det allmänt mysigt en dag som denna. Men aktiv har jag varit och det först med fika med Sara. lika mysigt som vanligt, I hafta say, och allmänt interessanta ämnen behandlades. väl hemma träffade jag Tora, som jag trodde skulle vara här hela kvällen men hon gick redan vid halv sju. vi tittade på "bakom magin" till de två sista hp-filmerna, lyssnade på melissa horns nya (riktigt epic faktiskt) och Tora smulade sönder en lapp till pulver. mycket fint. vi lärde oss att rupert grint älskar ordet "kinda", att det fan inte finns några smurfar i Harry Potter (uttala på stockholmska) och att voldemort minstann är ondskefull, elak och förskräcklig. det hade vi ingen aning om.:D nej, men om man skulle ta och ställa tillbaka datorn och ligga här och sega mig lite till. och jag hatar min stereo! jävla idiot. nejmen, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0