I tell you this my poison prince you´ll soon be knocking on heavens door

"men emma inte brydde, för hon satt och sydde hela dagen och det var inte bra. så emma fortsatte att blogga, hon hade ingen logga". Hannah sjunger en sång om mig till melodin till det var en gång en fågel. nu börjar den gå utför. men det var iiiinte det jag skulle blogga om, utan det var min awesome kväll! nu sjunger hon om prideparaden. the fuck? jaja, jag var och åt med Saaraa. vi bondade över stööörda saker som att knäcka kvistar, pratat om våra respektive romaner och...naaawww, nu hon sjunga jättesöt låt om hur mycket hon älska! men iallafall så åt vi pizza. om någon brydde. sen vare idol med la familia och chokladpuddingsätning och antonio gick totally inte vidare! typ yay. fast lite inte fast mest yay. doock förlorade vi vår brittiske pojke! why god why? och sen har jag haft sångcirkel med Hannah, som har gäspmaraton. hon har gäspat typ hundra gånger, och hon är tyst och sjunger inte mer. det är tråkigt, och nu ska jag sova. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0