jag börjar nästan bli rädd helt ärligt

är det normalt att må så bra som jag gör i vissa stunder nu för tiden? det är som att allt jag gör blir 100 gånger roligare hela tiden. x. ska jag snart fika med sara och jag är typ euforisk för detta. är det ensamhet tro, eller vad är det? inte för att jag klagar direkt. det är himla trevligt. bara intressant. sen om det är normalt ska man ju inte tänka på, eller när man mår bra är det väl helt okay kan man tycka. mest när man mår dåligt, då ska man iiiinte göra det. fast det gör man. och regina sjunger som en tomat, om sådana sjunger, och några stämmor kan jag än inte ta märkte jag. det är nog det jag är sämst på av allt i hela världen, förutom typ...matlagning, städning, konflikter, självinsikt (oftast), huvudklang och lite annat. bra att jag sitter och mår massa bra och skriver allt jag är dålig på. hur funkar jag egentligen? är jag så invand vid att gnälla att jag faktiskt inte vet hur man inte gör det? det har jag aldrig tänkt på men det är ju typ så. jag måste alltid gnälla, för det är ett konststycke jag verkligen kan. är inte det lite sorgligt?;) äsch, vet ni vad, nu ska jag gå och läsa lite innan jag vandrar om itne sara är för tidigt förresten det brukar hon ju vara slog det mig. det gillar vi.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0